חדשנות ארגונית – הוצאה לטובת תוצאה

5 באוקטובר 2014 | נכתב ע"י

חדשנות עסקית מהווה מנוף לצמיחה ארגונית, אולם, קידום תרבות המעודדת חדשנות ויצירתיות אינו תהליך פשוט או טבעי עבור ארגונים רבים.

האם ארגונים יכולים לשמור על יעילות ורווחיות שוטפת בצד קידום חדשנות ויצירתיות בו זמנית?

ד"ר רונית יצחקי טוענת שבהחלט כן, ובכתבה שלהלן מסבירה כיצד ניתן לעודד ולעורר יצירתיות וחדשנות בארגונים ומביאה דוגמאות מחברות מצליחות כדוגמת סודה סטרים.

קישור לכתבה >>

חדשנות